Wij bieden SIM-kaarten, prepaid kaarten, ETILL POS terminal, internationale opwaardering & meer...
Milta is altijd 24/7 bereikbaar met onze standaard leverings- en betaalmethoden! Wij voldoen aan uw verwachtingen met ons standaard beleid.
Klanten kunnen verwachten dat de bestelling tussen twee en vier werkdagen na de besteldatum aankomt. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden later in de komende week geleverd. Eventuele vertragingen in de levering worden telefonisch of per e-mail aan de klanten uitgelegd.
De consument moet zich bij de levering bewust zijn van de schade.
Wij sturen het product onmiddellijk terug als de schade tijdens de opening kan worden vastgesteld. In plaats van late opsporing wordt de consument aangeraden onmiddellijk naar schade te zoeken.
Wij kunnen geen producten terugnemen als de eindgebruiker het product heeft geactiveerd of gebruikt. Het retourbeleid wordt gedurende 14 dagen geaccepteerd zonder dat het product is gebruikt of geactiveerd en kan per post worden aangemeld met een geldige reden. Aangezien wij distributeurs zijn, kunnen klanten een claim indienen bij de betreffende provider.
Wij verwerken alleen een terugbetaling als de koper een e-mail stuurt met een geldige reden voor de retourzending en voor de terugbetaling. De consument ontvangt een creditnota zodra onze terugbetalingsprocedure is goedgekeurd, waarna het geld via een bankoverschrijving of via de oorspronkelijke betalingswijze wordt teruggestort.
Wij kunnen geen geld teruggeven voor producten die met promotionele kortingen zijn gekocht.