Wij bieden SIM-kaarten, prepaid kaarten, ETILL POS terminal, internationale opwaardering & meer...
Met Milta POS Terminal kunt u zonder veel moeite een bijverdienste opzetten en uw totale inkomen aanzienlijk verhogen.
Wij helpen u veel hoogwaardige producten & diensten spanningsvrij te verkopen omdat u zich geen zorgen hoeft te maken over voorraad en voorraden. Het heeft geen enkel risico.
Met de Milta B2B app kunt u met één druk op de knop al uw aankopen, verkopen & incentives in real time volgen.
Met Milta POS Terminal kunt u een heleboel producten toevoegen die aan de kassa kunnen worden verkocht. Elke verkoop kan u > 10 % aan commissie opleveren.
Met de Milta POS Terminal kunnen mobiele opwaarderingen worden gedaan van de beste mobiele providers, cadeaubonnen van topmerken, busboekingen enz.
Met de Milta POS Terminal kunt u mobiel herladen van alle top mobiele carriers in België. Kies gewoon de mobiele provider & het plan of de opwaardeerwaarde van uw shopper en dat is alles! U krijgt snel uw commissie (> 10% van de opwaardeerwaarde).
Het aanbieden van cadeaukaarten & betaalkaarten is nog nooit zo eenvoudig geweest als met Milta's POS Terminal. Cadeaukaarten van enkele topmerken zoals IKEA, Amazon, Netflix of betaalkaarten zoals PaySafe, Neosurf, PCS & Cashlib kunnen gemakkelijk aan klanten worden verkocht.
Met Milta kunt u uw klanten nu echt snelle wereldwijde oplaadmogelijkheden bieden voor elk internationaal nummer. over de hele wereld in minder dan 30 seconden. Het zal hen helpen om zonder gedoe internationaal te herladen voor hun geliefden thuis.
Met onze optie om bussen te boeken, kunt u zowel de lokale bevolking als de toeristen zonder gedoe laten reizen. Het is een win-win situatie waarbij de klant op het laatste moment buskaartjes kan boeken en u winst kunt maken op uw verkoop.
Volg uw verkopen, aankopen & meer met onze app.
Zie uw bedrijf groeien als u met ons samenwerkt voor een veilige toekomst.
Retailers hebben zich bij ons aangesloten en Milta POS Terminal geïnstalleerd op hun kassa's.
Wij hebben 100% producttevredenheid gezien met hun aankoop bij al onze winkeliers.
Detailhandelaren zeggen dat zij met de POS Terminal een winststijging van 40% hebben gemerkt.
Ten minste 35% van het winkelend publiek gebruikt de POS-terminal voor opwaardering of andere diensten.
Druk op de Milta POS Terminal op de aan/uit-knop die zich links naast de volumetoetsen bevindt.
Wanneer u contact opneemt met ons ondersteuningsteam, zijn uw Merchant ID (MID) & Terminal ID (TID) van cruciaal belang. Ze staan meestal in de kop van alle bonnen. Bovendien kunt u ook de details op de terminal vinden. Veeg tweemaal naar beneden vanaf de bovenkant en selecteer "Launcher". Selecteer dan "Diagnostics" & "Merchant Information". De MID of TID verschijnt op het scherm.
Als uw terminal vastloopt of tegen een som probleem aanloopt, kan een harde reboot het oplossen. Draai de terminal om en open de achterkant. Koppel de accu los via de witte kabel & steek de accu weer in het stopcontact en start de terminal opnieuw op.
Als u een VAA-fout, initialisatiefout of communicatiefout tegenkomt op de terminal app, kan het wissen van de cache op uw terminal dit oplossen. Veeg naar beneden vanaf de bovenkant en klik op het pictogram Instellingen. Druk op Apps & meldingen. Zoek de Milta B2B app en klik op het betreffende icoontje. Druk op Opslag en druk op CLEAR CACHE. Start uw terminal opnieuw op.
Milta biedt SIM-kaarten van Lyca Mobiles aan tegen een zeer concurrerende prijs en biedt zo grote stimulansen aan haar retailpartners.